Patrycja Bartnik aka Pat Fix

Artystka koncepcyjna i ilustratorka powiązana ze światem filmów, cinematików i gier komputerowych. Obecnie pracuje jako Concept Artist w Techlandzie nad grą Dying Light 2. Wcześniej przez ponad 3 lata w Platige Image pracowała przy tworzeniu cinematików takich jak: Metro Exodus, The Division 2, For Honor, Skull and Bones, CrossFire, Vampire the Masquerade 2, Total War: three Kinghtoms, Wonder Woman, Legendy Allegro oraz produkcji dla Netflixa - Love death & robots czy The Witcher. Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach Concept Artist, Asset Lookdev Artist oraz Mattepainter, także przy teledyskach muzycznych i na planie filmowym. Ukończyła Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie oraz studiowała na Univerisity of Ljubljana. Od ponad 5 lat należy do Polskiej Grafiki Cyfrowej.

www.artstation.com/patfix

 

Marcin Przybyś

Szef studia Division48, tam też zajmuje się rozwiązywaniem problemów oraz opowiadaniem historii. Tworząc animacje i ilustracje studio miało możliwość pracować miedzy innymi przy takich tytułach jak Wiedźmin 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might & Magic: Heroes VII, Torment: Tides of Numenera, Vampyr, Settlers czy Total War: Three Kingdoms.

Fascynują go różne aspekty kreatywności, począwszy od robienia modeli, rzemiosła, po animację i ilustrację, zawsze jednak ze skupieniem na opowiadaniu ciekawych historii, niezależnie od medium.

www.division48.com

www.artstation.com/division48

 

bystry 250

Artysta koncepcyjny w firmie Vile Monarch, odpowiedzialny za projektowanie środowiska. Zajmuje się grafiką do gier komputerowych od 2013 r, tworząc ilustracje, moody, projekty postaci i środowiska. W latach 2016-2018 uczestnik naszego Kursu Concept Artu (poz. zaawansowany) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyte umiejętności pomogły mu nawiązać współpracę z Vile Monarch, gdzie pracuje obecnie razem z Konradem przy wspólnym projekcie. W Fenomenarium brał również udział w zajęciach z malarstwa, rysunku postaci z natury oraz plenerze malarskim, a teraz wraca w roli prowadzącego.

Oprócz umiejętności z zakresu tworzenia grafik 2D i projektowania, skutecznie porusza się w środowisku 3D, którego używa zarówno przy tworzeniu koncepcji, jak i późniejszych etapach produkcji. Ciągle rozszerza swoją wiedzę poprzez szkolenia, kursy i tworzenie własnych projektów.

www.artstation.com/piotrbystry

 

Piotr Leszczyński

Grafik 2D. Od 2016 roku w warszawskim hard rockowym studio Vile Monarch, gdzie zajmuje się głównie konceptami, projektowaniem interfejsów i ilustracją, a także animacją oraz projektowaniem graficznym. Pracował nad projektami takimi jak Weedcraft Inc, Oh..Sir! The Hollywood Roast i Growing Up. Prowadził wykłady na Digital Dragons Academy, Digital Dragons oraz GIC. Absolwent Grafiki Warsztatowej na UMK w Toruniu.

www.instagram.com/leszczik
www.artstation.com/leszczyk

 

Kacper 2 250

Artysta koncepcyjny w firmie Spokko, należącej do grupy CD PROJEKT, odpowiedzialny za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów w grze The Witcher: Monster Slayer. Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w 2015 r. w Fenomenarium na podstawowym kursie Concept Artu i Ilustracji u Kuby Witowskiego, potem kontynuował naukę na poziomie zaawansowanym (2016-2018) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwoliły mu stworzyć autorski projekt, który przykuł uwagę wielu profesjonalistów z branży na evencie Promised Land (organizowanym w Łodzi przez CD Projekt Red), czego finalnym efektem było zatrudnienie przy projekcie bazującym na największym polskim IP, The Witcher.

www.artstation.com/kacpermadejak

www.instagram.com/madejak.art

Jakub Witowski

Pracuje w firmie Techland jako storyboardzista, a jako freelancer zajmuje się także concept artem i ilustracją. Ukończył Architekturę na Politechnice Wrocławskiej, pochodzi z Nowego Sącza. Rysunku uczył się na zeszytach z polskiego, kursie rysunku architektonicznego w Krakowie oraz na studiach.

Rysowanie i malowanie towarzyszyło mu zawsze i ostatecznie przerodziło się w ścieżkę zawodową. Głównym motorem jego twórczości jest chęć uczenia się i doskonalenia, stąd bierze się jego zamiłowanie do coraz bardziej wnikliwej obserwacji, pragnienie eksperymentowania, poszukiwań i upodobanie do ciężkiej pracy.

Od 2015 roku nieprzerwanie prowadzi w Fenomenarium Kursy Concept Artu i Ilustracji na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym.

www.artstation.com/artist/kuba

www.facebook.com/kuba.witowski

Konrad Czernik

Prowadzący nasz kurs Concept Artu i Ilustracji na poziomie zaawansowanym w latach 2016-2019. Wówczas Senior Concept Artist w firmie Techland z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, dzięki czemu kurs objęty był oficjalnym patronatem przez Techland. Pracował przy takich tytułach jak Dying Light 1 i 2, seria Dead Island, seria Call of Juarez, Hellraid i kilka projektów realizowanych w ShortBreak Studios. Kilka lat wspomagał aranżację środowiska gry, by płynnie przejść do specjalności projektowania postaci. Prelegent największych imprez branżowych (m.in. Digital Dragons, PGA, GIC), prowadzący szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych (m.in. ASP we Wrocławiu, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Śląski, AGH w Krakowie) oraz w wielu zewnętrznych firmach.  

www.artstation.com/konradu

Grzegorz Przybyś

Pierwszy prowadzący i współtwórca kursu, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów, poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie oraz bloki gościnne w kolejnych sezonach.

Rysownik koncepcyjny, ilustrator i współtwórca studia Division48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku concept-artist we wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel. W 2010 roku założył razem ze swoim bratem własne studio i zaczął pracować dla różnych klientów (m.in. UbisoftCD Project RED, Platige Image), tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne. Portfolio zawiera takie projekty jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic XHeroes VII.

Miłośnik zarówno nowoczesnych technik grafiki komputerowej jak i tradycyjnego medium. W chwilach wolnych od pracy zawodowej chętnie oddaje się tworzeniu prywatnych projektów.

www.artstation.com/artist/grzegorzprzybys

www.facebook.com/grzesiek.przybys

Bożena Chądzyńska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka współtworząca gry komputerowe od 2012 r. Freelancerka, wcześniej w Moon StudiosArtifex Mundi i Donkey Crew. Pracowała nad takimi projektami jak Ori and the Will of the Wisps, Last OasisGrim Legends 2 i 3 czy Bladebound. Twórca amJam - game-developers game jam. Prowadziła wykłady na imprezach takich jak GIC i Digital Dragons Academy, uczelniach i spotkaniach gamedevowych. Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej.

www.artstation.com/jelonek

Kasia 'Kafis' Zielińska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka, zajmująca się grafiką do gier od 10 lat. Concept Artist w Techlandzie przy Dying Light 2 i ilustratorka współpracująca z Wizards of The Coast nad grą karcianą Magic: The Gathering. Wcześniej Concept Artist i Promo Artist w Artifex Mundi oraz freelancerka. Ukończyła Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Śląskiej, studiowała też na VIA University College w Horsens w Danii. Prelegentka na GIC 2019 i IFCC 2020.

www.artstation.com/kafis

 

milena

Ilustratorka, storyboardzistka i artystka koncepcyjna z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży gier komputerowych i produkcji multimedialnych. Współpracowała m.in. z firmami GS Animation, Juice, Ten Square Games, Tequila Games oraz z największymi wydawnictwami książek fantasy w Polsce. Przez 2,5 roku pracowała nad grą Dying Light 2 w firmie Techland na stanowisku storyboard artist i concept artist. Obecnie Senior 2d Artist w firmie Klabater.  Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej. Jurorka w konkursie Crystal Canvas Game Graphics International Digital Art Competition (2018,2019). Prelegentka na GIC 2019.

 

 

Kontakt

 

tel. 506 135 804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polityka prywatności (PDF)

 

     

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Fenomenarium Katarzyna Wołodkiewicz z siedzibą pod adresem ul. Hubska 44B, 50-502 Wrocław.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    3. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  9. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Wykorzystano wzór polityki prywatności pobrany z http://wszystkoociasteczkach.pl, chroniony prawami autorskimi, które przysługują IAB Polska.

© 2016 Pracownia Artystyczna Fenomenarium. Wszelkie Prawa Zastrzeżone / All Rights Reserved