Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo/studium postaci

Katarzyna Wołodkiewicz

Zajmuję się głównie malarstwem, ilustracją i grafiką. Jestem absolwentką wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych (Grafika Warsztatowa, 2002 r.), ukończyłam też Kurs Pedagogiczny na Wydziale Edukacji Artystycznej ASP w Poznaniu. W latach 2004-2006 pracowałam we wrocławskim Liceum Plastycznym (które sama kiedyś ukończyłam) jako nauczyciel projektowania, rzeźby, rysunku i malarstwa. Opracowałam własne metody pracy z uczniami, a w mojej głowie narodził się program nauczania, który chciałam rozwijać już na własną rękę. W roku 2006 otworzyłam Pracownię Artystyczną Fenomenarium.

Maluję dla siebie i na zlecenia, biorę udział w wystawach, ilustruję, współpracuję z wydawnictwami, agencjami reklamowymi, galeriami sztuki, międzynarodowym Studiem Ilustracji IllustrateYourLIFE (m.in. portrety dla tygodnika Przekrój).

Poniższa galeria nie jest aktualizowana na bieżąco, a nie przestaję tworzyć.

Zapraszam na moją stronę i profile po znacznie więcej:

www.wolodkiewicz.pl - aktualne portfolio

www.facebook.com/katarzynawolodkiewicz

www.instagram.com/katarzynawolodkiewicz

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo/studium postaci

Kamil Przyborowski

Zajmuję się rzeźbą, rysunkiem i malarstwem, czasem też grafiką komputerową 2D i 3D oraz projektowaniem stron www. Ukończyłem Rzeźbę na Wydziale Malarstwa i Rzeźby wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych (dyplom mgr w pracowni prof. J. Kucharskiego), a wcześniej Informatykę na Wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.

Od dziecka fascynowały mnie rysunek, komiks i grafika komputerowa, dlatego po ukończeniu pierwszych studiów szukałem realizacji w tych dziedzinach. Uczyłem się rysunku architektonicznego u prof. Koziołka, a potem rysunku, malarstwa i rzeźby tu, w Fenomenarium. Pracowałem jako programista, potem jako grafik 3D w firmie tworzącej filmy animowane, a w 2009 r. zająłem się prowadzeniem Fenomenarium wspólnie z Kasią.

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo

Marek Domaniecki

Rocznik 79’. Jestem absolwentem Kształtowania Terenów Zieleni na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (2003), gdzie ukończyłem także Kurs Przygotowania Pedagogicznego. Interesuje mnie malarstwo realistyczne, a w szczególności portret. Fascynują mnie i silnie inspirują dzieła starych mistrzów i wirtuozeria ich rzemiosła malarskiego. Malować chciałem od zawsze, ale punktem zwrotnym był kurs w Fenomenarium, który pozwolił mi pomyśleć o sobie jako o malarzu.

www.instagram.com/jelenrogaczynski/

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo

Damian Świrk

Ekonomista i artysta w jednym. Absolwent wrocławskiego Uniwerytetu Ekonomicznego. W twórczości przez pierwszych kilka lat samouk, przez kolejnych kilka uczeń pracowni Fenomenarium (rysunek, malarstwo, rzeźba, projektowanie), potem pobierał nauki u innych  wrocławskich i zagranicznych twórców. Fanatyk sztuki wszelakiej, wciąż odkrywający jej uroki. Zajmujący się malarstwem, rysunkiem, grafiką warsztatową, ale również rzeźbą, ceramiką, fotografią i historią sztuki. Praktykant i wyznawca sztuki interdyscyplinarnej, która ma korzenie w młodości twórcy.

W sztuce poszukuje tego wszystkiego, co ukryte i podświadome. Dzieło jako zwierciadło rzeczywistości, zapis historii, teraźniejszość, lecz także przepowiednia przyszłości. Prace mają za zadanie pokazać to, czego nie da się ubrać w słowach. Ukazać stany emocjonalne, które zostały przeżyte, tworząc swoistą autobiografię artysty.

Prowadzi: grupa 10-15 lat (zajęcia twórcze dla młodzieży i dzieci)

Magdalena Burger

Absolwentka kierunku Sztuka i Wzornictwo Szkła na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Jej ulubionymi dziedzinami są malarstwo, kolaż, instalacja, fotografia i szkło artystyczne. W jej twórczości wiodącą rolę odgrywają emocje, kobiecość, cielesność, cykliczność i związek człowieka z naturą. Czerpie z kiczu, popkultury, świata magii i własnych, życiowych doświadczeń.

Z pracownią zaprzyjaźniona od wielu lat - tu przygotowała się na studia, doskonaliła potem swój warsztat malarski oraz przez kilka lat prowadziła zajęcia z dziećmi i młodzieżą.

www.instagram.com/megi.land.art.studio/

Paweł Witiak

Dolnobrzeski artysta odnajdujący się w wielu dziedzinach sztuki - malarstwie, rysunku, grafice, muzyce. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej.

Zainspirowany amerykańskim komiksem i bajkami Disney’a rysował odkąd pamięta. Obecnie wyraża się najczęściej za pomocą farb akrylowych i tuszu. Pozwala aby medium mówiło za siebie, nie maskując jego charakterystyki, wręcz starając się ją podkreślić. W swojej sztuce próbuje połączyć elementy realizmu, abstrakcji i geometrii. Jest poszukiwaczem nowych środków wyrazu. W sztuce fascynuje go plama i linia, ich faktura, tekstura i interakcja między nimi, pozwalająca opowiedzieć o formie, przestrzeni i tym, czego oko nie widzi. Intryguje go pokazanie sytuacji zwykłych w niezwykły sposób i utrwalenie w ten sposób historii głębszej niż sugeruje powierzchowność. Najbardziej fascynuje go proces dialogu z obrazem, który w trakcie procesu tworzenia mówi co i jak chce przedstawić - wystarczy słuchać, dostroić się do jego częstotliwości i pozwolić mu być.

https://www.instagram.com/pawelwitiak

https://www.behance.net/pawelwitiak

Patrycja Bartnik aka Pat Fix

Artystka koncepcyjna i ilustratorka powiązana ze światem filmów, cinematików i gier komputerowych. Obecnie pracuje jako Senior Concept Artist w Techlandzie nad grą Dying Light 2. Wcześniej przez ponad 3 lata w Platige Image pracowała przy tworzeniu cinematików takich jak: Metro Exodus, The Division 2, For Honor, Skull and Bones, CrossFire, Vampire the Masquerade 2, Total War: three Kinghtoms, Wonder Woman, Legendy Allegro oraz produkcji dla Netflixa - Love death & robots czy The Witcher. Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach Concept Artist, Asset Lookdev Artist oraz Mattepainter, także przy teledyskach muzycznych i na planie filmowym. Ukończyła Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie oraz studiowała na Univerisity of Ljubljana. Od ponad 5 lat należy do Polskiej Grafiki Cyfrowej.

www.artstation.com/patfix

 

bystry 250

Artysta koncepcyjny w firmie Vile Monarch, odpowiedzialny za projektowanie środowiska. Zajmuje się grafiką do gier komputerowych od 2013 r, tworząc ilustracje, moody, projekty postaci i środowiska. W latach 2016-2018 uczestnik naszego Kursu Concept Artu (poz. zaawansowany) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyte umiejętności pomogły mu nawiązać współpracę z Vile Monarch, gdzie pracuje obecnie razem z Konradem przy wspólnym projekcie. W Fenomenarium brał również udział w zajęciach z malarstwa, rysunku postaci z natury oraz plenerze malarskim, a teraz wraca w roli prowadzącego.

Oprócz umiejętności z zakresu tworzenia grafik 2D i projektowania, skutecznie porusza się w środowisku 3D, którego używa zarówno przy tworzeniu koncepcji, jak i późniejszych etapach produkcji. Ciągle rozszerza swoją wiedzę poprzez szkolenia, kursy i tworzenie własnych projektów.

www.artstation.com/piotrbystry

 

Kacper 2 250

Senior Concept Artist w Rebel Wolves. Do niedawna artysta koncepcyjny w firmie Spokko, należącej do grupy CD PROJEKT, odpowiedzialny za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów w grze The Witcher: Monster Slayer. Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w 2015 r. w Fenomenarium na podstawowym kursie Concept Artu i Ilustracji u Kuby Witowskiego, potem kontynuował naukę na poziomie zaawansowanym (2016-2018) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwoliły mu stworzyć autorski projekt, który przykuł uwagę wielu profesjonalistów z branży na evencie Promised Land (organizowanym w Łodzi przez CD Projekt Red), czego finalnym efektem było zatrudnienie przy projekcie bazującym na największym polskim IP, The Witcher.

www.artstation.com/kacpermadejak

www.instagram.com/madejak.art

Jakub Witowski

Pracuje w firmie Techland jako storyboardzista i artysta koncepcyjny, a jako freelancer zajmuje się także ilustracją. Ukończył Architekturę na Politechnice Wrocławskiej, pochodzi z Nowego Sącza. Rysunku uczył się na zeszytach z polskiego, kursie rysunku architektonicznego w Krakowie oraz na studiach.

Rysowanie i malowanie towarzyszyło mu zawsze i ostatecznie przerodziło się w ścieżkę zawodową. Głównym motorem jego twórczości jest chęć uczenia się i doskonalenia, stąd bierze się jego zamiłowanie do coraz bardziej wnikliwej obserwacji, pragnienie eksperymentowania, poszukiwań i upodobanie do ciężkiej pracy.

Od 2015 roku nieprzerwanie prowadzi w Fenomenarium Kursy Concept Artu i Ilustracji na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym.

www.artstation.com/artist/kuba

www.facebook.com/kuba.witowski

Konrad Czernik

Prowadzący nasz kurs Concept Artu i Ilustracji na poziomie zaawansowanym w latach 2016-2019. Wówczas Senior Concept Artist w firmie Techland z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, dzięki czemu kurs objęty był oficjalnym patronatem przez Techland. Pracował przy takich tytułach jak Dying Light 1 i 2, seria Dead Island, seria Call of Juarez, Hellraid i kilka projektów realizowanych w ShortBreak Studios. Kilka lat wspomagał aranżację środowiska gry, by płynnie przejść do specjalności projektowania postaci. Prelegent największych imprez branżowych (m.in. Digital Dragons, PGA, GIC), prowadzący szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych (m.in. ASP we Wrocławiu, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Śląski, AGH w Krakowie) oraz w wielu zewnętrznych firmach.  

www.artstation.com/konradu

Grzegorz Przybyś

Pierwszy prowadzący i współtwórca kursu, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów, poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie oraz bloki gościnne w kolejnych sezonach.

Rysownik koncepcyjny, ilustrator i współtwórca studia Division48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku concept-artist we wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel. W 2010 roku założył razem ze swoim bratem własne studio i zaczął pracować dla różnych klientów (m.in. UbisoftCD Project RED, Platige Image), tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne. Portfolio zawiera takie projekty jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic XHeroes VII.

Miłośnik zarówno nowoczesnych technik grafiki komputerowej jak i tradycyjnego medium. W chwilach wolnych od pracy zawodowej chętnie oddaje się tworzeniu prywatnych projektów.

www.artstation.com/artist/grzegorzprzybys

www.facebook.com/grzesiek.przybys

Bożena Chądzyńska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka współtworząca gry komputerowe od 2012 r. Freelancerka, wcześniej w Moon StudiosArtifex Mundi i Donkey Crew. Pracowała nad takimi projektami jak Ori and the Will of the Wisps, Last OasisGrim Legends 2 i 3 czy Bladebound. Twórca amJam - game-developers game jam. Prowadziła wykłady na imprezach takich jak GIC i Digital Dragons Academy, uczelniach i spotkaniach gamedevowych. Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej.

www.artstation.com/jelonek

Kasia 'Kafis' Zielińska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka, zajmująca się grafiką do gier od 10 lat. Concept Artist w Techlandzie przy Dying Light 2 i ilustratorka współpracująca z Wizards of The Coast nad grą karcianą Magic: The Gathering. Wcześniej Concept Artist i Promo Artist w Artifex Mundi oraz freelancerka. Ukończyła Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Śląskiej, studiowała też na VIA University College w Horsens w Danii. Prelegentka na GIC 2019 i IFCC 2020.

www.artstation.com/kafis

 

Marcin Przybyś

Szef studia Division48, tam też zajmuje się rozwiązywaniem problemów oraz opowiadaniem historii. Tworząc animacje i ilustracje studio miało możliwość pracować miedzy innymi przy takich tytułach jak Wiedźmin 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might & Magic: Heroes VII, Torment: Tides of Numenera, Vampyr, Settlers czy Total War: Three Kingdoms.

Fascynują go różne aspekty kreatywności, począwszy od robienia modeli, rzemiosła, po animację i ilustrację, zawsze jednak ze skupieniem na opowiadaniu ciekawych historii, niezależnie od medium.

www.division48.com

www.artstation.com/division48

 

milena

Ilustratorka, storyboardzistka i artystka koncepcyjna z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży gier komputerowych i produkcji multimedialnych. Współpracowała m.in. z firmami GS Animation, Juice, Ten Square Games, Tequila Games oraz z największymi wydawnictwami książek fantasy w Polsce. Przez 2,5 roku pracowała nad grą Dying Light 2 w firmie Techland na stanowisku storyboard artist i concept artist. Obecnie Senior 2d Artist w firmie Klabater.  Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej. Jurorka w konkursie Crystal Canvas Game Graphics International Digital Art Competition (2018,2019). Prelegentka na GIC 2019.

 

Piotr Leszczyński

Grafik 2D. Od 2016 roku w warszawskim hard rockowym studio Vile Monarch, gdzie zajmuje się głównie konceptami, projektowaniem interfejsów i ilustracją, a także animacją oraz projektowaniem graficznym. Pracował nad projektami takimi jak Weedcraft Inc, Oh..Sir! The Hollywood Roast i Growing Up. Prowadził wykłady na Digital Dragons Academy, Digital Dragons oraz GIC. Absolwent Grafiki Warsztatowej na UMK w Toruniu.

www.instagram.com/leszczik
www.artstation.com/leszczyk

 

OSTATNIO W PRACOWNI

 

Kontakt

tel. 506 135 804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polityka prywatności (PDF)