Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo
Katarzyna Wołodkiewicz-Przyborowska

Wrocławska artystka i edukatorka artystyczna. Absolwentka wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych (Grafika Warsztatowa, 2002 r.) oraz Kursu Pedagogicznego na Wydziale Edukacji Artystycznej ASP w Poznaniu. W swojej twórczości zajmuje się głównie malarstwem, ilustracją i grafiką. Oprócz realizowania indywidualnych zleceń na obrazy jej doświadczenie zawodowe obejmuje współpracę z architektami wnętrz, galeriami sztuki, wydawnictwami, agencjami kreatywnymi oraz nauczanie we wrocławskim Liceum Plastycznym. W 2006 r. założyła Pracownię Artystyczną Fenomenarium - jej autorskie warsztaty rysunku, malarstwa, rzeźby i projektowania graficznego, które prowadzi do dziś. 

Uczestniczka licznych wystaw indywidualnych i zbiorowych, jej prace wzbogacają zbiory wielu kolekcjonerów w kraju i za granicą. 

“Głównym celem moich działań twórczych jest rozwój, budzenie świadomości swojej i odbiorcy. Zamierzam prowokować mojego widza do refleksji, drążenia i zadawania pytań, rozbudzać jego ciekawość i uruchamiać wyobraźnię. Tematy, które aktualnie mnie poruszają, to m.in.: kobieta jako jakość tego świata - przebudzona, osadzona w swojej mocy, świadoma, kreująca, miłująca; człowiek jako istota wielowarstwowa i złożona.”

Kompletne i aktualne portfolio obrazów na sprzedaż: www.wolodkiewicz.pl

Zapraszam również do obserwowania mnie w mediach społecznościowych:

www.facebook.com/katarzynawolodkiewicz

www.instagram.com/katarzynawolodkiewicz 

Poniższa galeria nie jest aktualizowana na bieżąco, więcej prac znaleźć można pod powyższymi linkami.

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo/studium postaci

Kamil Przyborowski

Zajmuję się rzeźbą, rysunkiem i malarstwem, czasem też grafiką komputerową 2D i 3D oraz projektowaniem stron www. Ukończyłem Rzeźbę na Wydziale Malarstwa i Rzeźby wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych (dyplom mgr w pracowni prof. J. Kucharskiego), a wcześniej Informatykę na Wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.

Od dziecka fascynowały mnie rysunek, komiks i grafika komputerowa, dlatego po ukończeniu pierwszych studiów szukałem realizacji w tych dziedzinach. Uczyłem się rysunku architektonicznego u prof. Koziołka, a potem rysunku, malarstwa i rzeźby tu, w Fenomenarium. Pracowałem jako programista, potem jako grafik 3D w firmie tworzącej filmy animowane, a w 2009 r. zająłem się prowadzeniem Fenomenarium wspólnie z Kasią.

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo

Marek Domaniecki

Rocznik 79’. Jestem absolwentem Kształtowania Terenów Zieleni na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (2003), gdzie ukończyłem także Kurs Przygotowania Pedagogicznego. Interesuje mnie malarstwo realistyczne, a w szczególności portret. Fascynują mnie i silnie inspirują dzieła starych mistrzów i wirtuozeria ich rzemiosła malarskiego. Malować chciałem od zawsze, ale punktem zwrotnym był kurs w Fenomenarium, który pozwolił mi pomyśleć o sobie jako o malarzu.

www.instagram.com/jelenrogaczynski/

Prowadzi: grupa od 16 lat, rysunek/malarstwo

Damian Świrk

Ekonomista i artysta w jednym. Absolwent wrocławskiego Uniwerytetu Ekonomicznego. W twórczości przez pierwszych kilka lat samouk, przez kolejnych kilka uczeń pracowni Fenomenarium (rysunek, malarstwo, rzeźba, projektowanie), potem pobierał nauki u innych  wrocławskich i zagranicznych twórców. Fanatyk sztuki wszelakiej, wciąż odkrywający jej uroki. Zajmujący się malarstwem, rysunkiem, grafiką warsztatową, ale również rzeźbą, ceramiką, fotografią i historią sztuki. Praktykant i wyznawca sztuki interdyscyplinarnej, która ma korzenie w młodości twórcy.

W sztuce poszukuje tego wszystkiego, co ukryte i podświadome. Dzieło jako zwierciadło rzeczywistości, zapis historii, teraźniejszość, lecz także przepowiednia przyszłości. Prace mają za zadanie pokazać to, czego nie da się ubrać w słowach. Ukazać stany emocjonalne, które zostały przeżyte, tworząc swoistą autobiografię artysty.

Prowadzi: Zajęcia Twórcze dla Dzieci i Młodzieży

Magdalena Burger

Absolwentka kierunku Sztuka i Wzornictwo Szkła na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Jej ulubionymi dziedzinami są malarstwo, kolaż, instalacja, fotografia i szkło artystyczne. W jej twórczości wiodącą rolę odgrywają emocje, kobiecość, cielesność, cykliczność i związek człowieka z naturą. Czerpie z kiczu, popkultury, świata magii i własnych, życiowych doświadczeń.

Z pracownią zaprzyjaźniona od wielu lat - tu przygotowała się na studia, doskonaliła potem swój warsztat malarski oraz przez kilka lat prowadziła zajęcia z dziećmi i młodzieżą.

www.instagram.com/magdalena.maria.burger

Prowadzi: Zajęcia Twórcze dla Dzieci i Młodzieży

Edyta Baska

Z wykształcenia filolog, z zamiłowania artystka. Długo pozostawała samoukiem, aż trafiła do Fenomenarium, gdzie poczuła, że rozwija skrzydła. Została na wiele lat, rozwijając malarstwo, rysunek i digital art, uczestnicząc w zajęciach tradycyjnych, kursach concept artu oraz plenerach malarskich.

Na co dzień tworzy biżuterię autorską z materiałów naturalnych, takich jak kamienie, drewno, szkło i metal. W swojej twórczości inspiruje się naturą, fascynują ją nasycone barwy, kontrasty, gradienty. Biżuterię tę zobaczyć można tutaj:

www.facebook.com/MooncrumbsStudio

Paweł Witiak

Dolnobrzeski artysta odnajdujący się w wielu dziedzinach sztuki - malarstwie, rysunku, grafice, muzyce. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej.

Zainspirowany amerykańskim komiksem i bajkami Disney’a rysował odkąd pamięta. Obecnie wyraża się najczęściej za pomocą farb akrylowych i tuszu. Pozwala aby medium mówiło za siebie, nie maskując jego charakterystyki, wręcz starając się ją podkreślić. W swojej sztuce próbuje połączyć elementy realizmu, abstrakcji i geometrii. Jest poszukiwaczem nowych środków wyrazu. W sztuce fascynuje go plama i linia, ich faktura, tekstura i interakcja między nimi, pozwalająca opowiedzieć o formie, przestrzeni i tym, czego oko nie widzi. Intryguje go pokazanie sytuacji zwykłych w niezwykły sposób i utrwalenie w ten sposób historii głębszej niż sugeruje powierzchowność. Najbardziej fascynuje go proces dialogu z obrazem, który w trakcie procesu tworzenia mówi co i jak chce przedstawić - wystarczy słuchać, dostroić się do jego częstotliwości i pozwolić mu być.

www.instagram.com/pawelwitiak

www.behance.net/pawelwitiak

Filip Kołat

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, urodzony w 1998 r., mieszka i pracuje we Wrocławiu. 

Posługuje się głównie mediami takimi jak malarstwo i rysunek, w formie tradycyjnej oraz cyfrowej. Zajmuje się również projektowaniem graficznym. W swoich pracach skupia się najczęściej na aspektach związanych z psychofizjologią widzenia, podziałem płaszczyzny i poróżnicowaniem środków wyrazu. Najważniejsze dla niego jest stworzenie spójnej i wzajemnie uzupełniającej się przestrzeni kompozycyjnej, która w ten sposób ma na celu dążenie do uzyskania oraz podkreślenia, panującej w naszym otoczeniu, harmonii.

www.artstation.com/filip_kolat

www.instagram.com/filipkolat_art

Patrycja Bartnik aka Pat Fix

Artystka koncepcyjna i ilustratorka powiązana ze światem filmów, cinematików i gier komputerowych. Obecnie pracuje jako Senior Concept Artist w Techlandzie nad grą Dying Light 2. Wcześniej przez ponad 3 lata w Platige Image pracowała przy tworzeniu cinematików takich jak: Metro Exodus, The Division 2, For Honor, Skull and Bones, CrossFire, Vampire the Masquerade 2, Total War: three Kinghtoms, Wonder Woman, Legendy Allegro oraz produkcji dla Netflixa - Love death & robots czy The Witcher. Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach Concept Artist, Asset Lookdev Artist oraz Mattepainter, także przy teledyskach muzycznych i na planie filmowym. Ukończyła Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie oraz studiowała na Univerisity of Ljubljana. Od ponad 5 lat należy do Polskiej Grafiki Cyfrowej.

www.artstation.com/patfix

 

bystry 250

Artysta koncepcyjny z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu treści do gier. Obecnie jako freelancer projektuje środowiska, obiekty i tekstury, wcześniej concept artistVile Monarch. Zamieszkuje w Warszawie, a współpracuje ze studiami z Polski i zagranicy, takimi jak Materia Design, Vile Monarch i Hyperstrange. Podczas pracy łączy ze sobą podstawowe techniki jak rysunek i photobashing z zaawansowanymi technikami 3D (modyfikatory, geometry nodes etc.). Pracował przy projektach takich jak Floodland i Devils Hunt.

W latach 2016-18 uczestnik 2 sezonów Kursu Concept Artu i Ilustracji (poz. zaawansowany) w Fenomenarium pod okiem Konrada Czernika. W naszej Pracowni brał również udział w zajęciach z malarstwa, rysunku postaci z natury oraz plenerze malarskim.

www.artstation.com/piotrbystry

Kacper 2 250

Senior Concept Artist w Rebel Wolves (młodym studio założonym przez weteranów branży, współtworzących takie tytuły jak m.in. “The Witcher 3” i “Cyberpunk 2077”), wcześniej artysta koncepcyjny w firmie Spokko, należącej do grupy CD PROJEKT, odpowiedzialny za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów w grze The Witcher: Monster Slayer. Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w Fenomenarium na podstawowym kursie Concept Artu i Ilustracji u Kuby Witowskiego w 2015 r. (był to 1-szy sezon Kursu! :)),  potem kontynuował naukę przez 2 sezony na poziomie zaawansowanym (2016-2018) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwoliły mu stworzyć autorski projekt, który przykuł uwagę wielu profesjonalistów z branży na evencie Promised Land (organizowanym w Łodzi przez CD Projekt Red), czego finalnym efektem było zatrudnienie przy projekcie bazującym na największym polskim IP, The Witcher.

www.artstation.com/kacpermadejak

www.instagram.com/madejak.art

Jakub Witowski

Concept artist11bit Studios, wcześniej storyboardzista i artysta koncepcyjny w Techlandzie. Ukończył Architekturę na Politechnice Wrocławskiej, pochodzi z Nowego Sącza. Rysunku uczył się na zeszytach z polskiego, kursie rysunku architektonicznego w Krakowie oraz na studiach.

Rysowanie i malowanie towarzyszyło mu zawsze i ostatecznie przerodziło się w ścieżkę zawodową. Głównym motorem jego twórczości jest chęć uczenia się i doskonalenia, stąd bierze się jego zamiłowanie do coraz bardziej wnikliwej obserwacji, pragnienie eksperymentowania, poszukiwań i upodobanie do ciężkiej pracy.

Od 2015 roku nieprzerwanie prowadzi w Fenomenarium Kursy Concept Artu i Ilustracji na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym.

www.artstation.com/artist/kuba

www.facebook.com/kuba.witowski

Darek Kieliszek

Freelance illustrator & concept artist, specjalizuje się głównie w ilustracjach utrzymanych w stylistyce Dark Fantasy. Jego doświadczenie obejmuje pracę przy ilustrowaniu gier RPG, takich jak Pathfinder, gier karcianych, gier planszowych, okładek albumów, a także projektowaniu figurek.

Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w 2017 r. w Fenomenarium, na Kursie Concept Artu i Ilustracji (poz. zaawansowany, 1,5 sezonu) pod okiem Konrada Czernika. Naukę rysunku zaczął od studiowania komiksów o superbohaterach, a następnie ukończył Liceum Plastyczne w Poznaniu, co ostatecznie zaowocowało jego ścieżką zawodową.

Fascynuje go łączenie tradycyjnego podejścia do malarstwa z nowoczesnymi technikami cyfrowymi. Stara się utrzymać wysoki poziom tradycyjnego rysunku, jednocześnie aktywnie uczestnicząc w życiu społeczności online poprzez różne platformy mediów społecznościowych.

www.instagram.com/dariuszkieliszek
www.artstation.com/dariuszkieliszek

Piotr Leszczyński

Grafik 2D i lead artist w studio Ice Code Games. W latach 2016-2023 ilustrator, concept artist, UI artist i lead artist w warszawskim studio Vile Monarch. Pracował nad projektami takimi jak Weedcraft Inc, Oh..Sir! The Hollywood Roast i Growing Up, Floodland oraz The Last Alchemist. Prowadził wykłady na Digital Dragons Academy, Digital Dragons oraz GIC. Absolwent Grafiki Warsztatowej na UMK w Toruniu.

leszczyk.myportfolio.com
www.instagram.com/leszczik

Konrad Czernik

Prowadzący nasz kurs Concept Artu i Ilustracji na poziomie zaawansowanym w latach 2016-2019. Wówczas Senior Concept Artist w firmie Techland z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, dzięki czemu kurs objęty był oficjalnym patronatem przez Techland. Pracował przy takich tytułach jak Dying Light 1 i 2, seria Dead Island, seria Call of Juarez, Hellraid i kilka projektów realizowanych w ShortBreak Studios. Kilka lat wspomagał aranżację środowiska gry, by płynnie przejść do specjalności projektowania postaci. Prelegent największych imprez branżowych (m.in. Digital Dragons, PGA, GIC), prowadzący szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych (m.in. ASP we Wrocławiu, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Śląski, AGH w Krakowie) oraz w wielu zewnętrznych firmach.  

www.artstation.com/konradu

Grzegorz Przybyś

Pierwszy prowadzący i współtwórca kursu, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów, poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie oraz bloki gościnne w kolejnych sezonach.

Rysownik koncepcyjny, ilustrator i współtwórca studia Division48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku concept-artist we wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel. W 2010 roku założył razem ze swoim bratem własne studio i zaczął pracować dla różnych klientów (m.in. UbisoftCD Project RED, Platige Image), tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne. Portfolio zawiera takie projekty jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic XHeroes VII.

Miłośnik zarówno nowoczesnych technik grafiki komputerowej jak i tradycyjnego medium. W chwilach wolnych od pracy zawodowej chętnie oddaje się tworzeniu prywatnych projektów.

www.artstation.com/artist/grzegorzprzybys

www.facebook.com/grzesiek.przybys

Bożena Chądzyńska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka współtworząca gry komputerowe od 2012 r. Freelancerka, wcześniej w Moon StudiosArtifex Mundi i Donkey Crew. Pracowała nad takimi projektami jak Ori and the Will of the Wisps, Last OasisGrim Legends 2 i 3 czy Bladebound. Twórca amJam - game-developers game jam. Prowadziła wykłady na imprezach takich jak GIC i Digital Dragons Academy, uczelniach i spotkaniach gamedevowych. Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej.

www.artstation.com/jelonek

Kasia 'Kafis' Zielińska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka, zajmująca się grafiką do gier od 10 lat. Concept Artist w Techlandzie przy Dying Light 2 i ilustratorka współpracująca z Wizards of The Coast nad grą karcianą Magic: The Gathering. Wcześniej Concept Artist i Promo Artist w Artifex Mundi oraz freelancerka. Ukończyła Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Śląskiej, studiowała też na VIA University College w Horsens w Danii. Prelegentka na GIC 2019 i IFCC 2020.

www.artstation.com/kafis

 

Marcin Przybyś

Szef studia Division48, tam też zajmuje się rozwiązywaniem problemów oraz opowiadaniem historii. Tworząc animacje i ilustracje studio miało możliwość pracować miedzy innymi przy takich tytułach jak Wiedźmin 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might & Magic: Heroes VII, Torment: Tides of Numenera, Vampyr, Settlers czy Total War: Three Kingdoms.

Fascynują go różne aspekty kreatywności, począwszy od robienia modeli, rzemiosła, po animację i ilustrację, zawsze jednak ze skupieniem na opowiadaniu ciekawych historii, niezależnie od medium.

www.artstation.com/division48

 

 

OSTATNIO W PRACOWNI

 

Kontakt

tel. 506 135 804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regulamin (PDF)

Polityka prywatności (PDF)