Patrycja Bartnik aka Pat Fix

Artystka koncepcyjna i ilustratorka powiązana ze światem filmów, cinematików i gier komputerowych. Obecnie pracuje jako Senior Concept Artist w Techlandzie nad grą Dying Light 2. Wcześniej przez ponad 3 lata w Platige Image pracowała przy tworzeniu cinematików takich jak: Metro Exodus, The Division 2, For Honor, Skull and Bones, CrossFire, Vampire the Masquerade 2, Total War: three Kinghtoms, Wonder Woman, Legendy Allegro oraz produkcji dla Netflixa - Love death & robots czy The Witcher. Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach Concept Artist, Asset Lookdev Artist oraz Mattepainter, także przy teledyskach muzycznych i na planie filmowym. Ukończyła Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie oraz studiowała na Univerisity of Ljubljana. Od ponad 5 lat należy do Polskiej Grafiki Cyfrowej.

www.artstation.com/patfix

 

bystry 250

Artysta koncepcyjny z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu treści do gier. Obecnie jako freelancer projektuje środowiska, obiekty i tekstury, wcześniej concept artistVile Monarch. Zamieszkuje w Warszawie, a współpracuje ze studiami z Polski i zagranicy, takimi jak Materia Design, Vile Monarch i Hyperstrange. Podczas pracy łączy ze sobą podstawowe techniki jak rysunek i photobashing z zaawansowanymi technikami 3D (modyfikatory, geometry nodes etc.). Pracował przy projektach takich jak Floodland i Devils Hunt.

W latach 2016-18 uczestnik 2 sezonów Kursu Concept Artu i Ilustracji (poz. zaawansowany) w Fenomenarium pod okiem Konrada Czernika. W naszej Pracowni brał również udział w zajęciach z malarstwa, rysunku postaci z natury oraz plenerze malarskim.

www.artstation.com/piotrbystry

Kacper 2 250

Senior Concept Artist w Rebel Wolves (młodym studio założonym przez weteranów branży, współtworzących takie tytuły jak m.in. “The Witcher 3” i “Cyberpunk 2077”), wcześniej artysta koncepcyjny w firmie Spokko, należącej do grupy CD PROJEKT, odpowiedzialny za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów w grze The Witcher: Monster Slayer. Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w Fenomenarium na podstawowym kursie Concept Artu i Ilustracji u Kuby Witowskiego w 2015 r. (był to 1-szy sezon Kursu! :)),  potem kontynuował naukę przez 2 sezony na poziomie zaawansowanym (2016-2018) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwoliły mu stworzyć autorski projekt, który przykuł uwagę wielu profesjonalistów z branży na evencie Promised Land (organizowanym w Łodzi przez CD Projekt Red), czego finalnym efektem było zatrudnienie przy projekcie bazującym na największym polskim IP, The Witcher.

www.artstation.com/kacpermadejak

www.instagram.com/madejak.art

Jakub Witowski

Concept artist11bit Studios, wcześniej storyboardzista i artysta koncepcyjny w Techlandzie. Ukończył Architekturę na Politechnice Wrocławskiej, pochodzi z Nowego Sącza. Rysunku uczył się na zeszytach z polskiego, kursie rysunku architektonicznego w Krakowie oraz na studiach.

Rysowanie i malowanie towarzyszyło mu zawsze i ostatecznie przerodziło się w ścieżkę zawodową. Głównym motorem jego twórczości jest chęć uczenia się i doskonalenia, stąd bierze się jego zamiłowanie do coraz bardziej wnikliwej obserwacji, pragnienie eksperymentowania, poszukiwań i upodobanie do ciężkiej pracy.

Od 2015 roku nieprzerwanie prowadzi w Fenomenarium Kursy Concept Artu i Ilustracji na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym.

www.artstation.com/artist/kuba

www.facebook.com/kuba.witowski

Darek Kieliszek

Freelance illustrator & concept artist, specjalizuje się głównie w ilustracjach utrzymanych w stylistyce Dark Fantasy. Jego doświadczenie obejmuje pracę przy ilustrowaniu gier RPG, takich jak Pathfinder, gier karcianych, gier planszowych, okładek albumów, a także projektowaniu figurek.

Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w 2017 r. w Fenomenarium, na Kursie Concept Artu i Ilustracji (poz. zaawansowany, 1,5 sezonu) pod okiem Konrada Czernika. Naukę rysunku zaczął od studiowania komiksów o superbohaterach, a następnie ukończył Liceum Plastyczne w Poznaniu, co ostatecznie zaowocowało jego ścieżką zawodową.

Fascynuje go łączenie tradycyjnego podejścia do malarstwa z nowoczesnymi technikami cyfrowymi. Stara się utrzymać wysoki poziom tradycyjnego rysunku, jednocześnie aktywnie uczestnicząc w życiu społeczności online poprzez różne platformy mediów społecznościowych.

www.instagram.com/dariuszkieliszek
www.artstation.com/dariuszkieliszek

Piotr Leszczyński

Grafik 2D i lead artist w studio Ice Code Games. W latach 2016-2023 ilustrator, concept artist, UI artist i lead artist w warszawskim studio Vile Monarch. Pracował nad projektami takimi jak Weedcraft Inc, Oh..Sir! The Hollywood Roast i Growing Up, Floodland oraz The Last Alchemist. Prowadził wykłady na Digital Dragons Academy, Digital Dragons oraz GIC. Absolwent Grafiki Warsztatowej na UMK w Toruniu.

leszczyk.myportfolio.com
www.instagram.com/leszczik

Konrad Czernik

Prowadzący nasz kurs Concept Artu i Ilustracji na poziomie zaawansowanym w latach 2016-2019. Wówczas Senior Concept Artist w firmie Techland z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, dzięki czemu kurs objęty był oficjalnym patronatem przez Techland. Pracował przy takich tytułach jak Dying Light 1 i 2, seria Dead Island, seria Call of Juarez, Hellraid i kilka projektów realizowanych w ShortBreak Studios. Kilka lat wspomagał aranżację środowiska gry, by płynnie przejść do specjalności projektowania postaci. Prelegent największych imprez branżowych (m.in. Digital Dragons, PGA, GIC), prowadzący szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych (m.in. ASP we Wrocławiu, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Śląski, AGH w Krakowie) oraz w wielu zewnętrznych firmach.  

www.artstation.com/konradu

Grzegorz Przybyś

Pierwszy prowadzący i współtwórca kursu, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów, poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie oraz bloki gościnne w kolejnych sezonach.

Rysownik koncepcyjny, ilustrator i współtwórca studia Division48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku concept-artist we wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel. W 2010 roku założył razem ze swoim bratem własne studio i zaczął pracować dla różnych klientów (m.in. UbisoftCD Project RED, Platige Image), tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne. Portfolio zawiera takie projekty jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic XHeroes VII.

Miłośnik zarówno nowoczesnych technik grafiki komputerowej jak i tradycyjnego medium. W chwilach wolnych od pracy zawodowej chętnie oddaje się tworzeniu prywatnych projektów.

www.artstation.com/artist/grzegorzprzybys

www.facebook.com/grzesiek.przybys

Bożena Chądzyńska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka współtworząca gry komputerowe od 2012 r. Freelancerka, wcześniej w Moon StudiosArtifex Mundi i Donkey Crew. Pracowała nad takimi projektami jak Ori and the Will of the Wisps, Last OasisGrim Legends 2 i 3 czy Bladebound. Twórca amJam - game-developers game jam. Prowadziła wykłady na imprezach takich jak GIC i Digital Dragons Academy, uczelniach i spotkaniach gamedevowych. Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej.

www.artstation.com/jelonek

Kasia 'Kafis' Zielińska

Artystka koncepcyjna i ilustratorka, zajmująca się grafiką do gier od 10 lat. Concept Artist w Techlandzie przy Dying Light 2 i ilustratorka współpracująca z Wizards of The Coast nad grą karcianą Magic: The Gathering. Wcześniej Concept Artist i Promo Artist w Artifex Mundi oraz freelancerka. Ukończyła Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Śląskiej, studiowała też na VIA University College w Horsens w Danii. Prelegentka na GIC 2019 i IFCC 2020.

www.artstation.com/kafis

 

Marcin Przybyś

Szef studia Division48, tam też zajmuje się rozwiązywaniem problemów oraz opowiadaniem historii. Tworząc animacje i ilustracje studio miało możliwość pracować miedzy innymi przy takich tytułach jak Wiedźmin 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might & Magic: Heroes VII, Torment: Tides of Numenera, Vampyr, Settlers czy Total War: Three Kingdoms.

Fascynują go różne aspekty kreatywności, począwszy od robienia modeli, rzemiosła, po animację i ilustrację, zawsze jednak ze skupieniem na opowiadaniu ciekawych historii, niezależnie od medium.

www.artstation.com/division48

 

 

milena

Ilustratorka, storyboardzistka i artystka koncepcyjna z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży gier komputerowych i produkcji multimedialnych. Współpracowała m.in. z firmami GS Animation, Juice, Ten Square Games, Tequila Games oraz z największymi wydawnictwami książek fantasy w Polsce. Przez 2,5 roku pracowała nad grą Dying Light 2 w firmie Techland na stanowisku storyboard artist i concept artist. Obecnie Senior 2d Artist w firmie Klabater.  Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej. Jurorka w konkursie Crystal Canvas Game Graphics International Digital Art Competition (2018,2019). Prelegentka na GIC 2019.

 

OSTATNIO W PRACOWNI

 

Kontakt

tel. 506 135 804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regulamin (PDF)

Polityka prywatności (PDF)

 

 

Partnerzy

PaperConcept | sklep plastyczny