milena

Ilustratorka, storyboardzistka i artystka koncepcyjna z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży gier komputerowych i produkcji multimedialnych. Współpracowała m.in. z firmami GS Animation, Juice, Ten Square Games, Tequila Games oraz z największymi wydawnictwami książek fantasy w Polsce. Przez 2,5 roku pracowała nad grą Dying Light 2 w firmie Techland na stanowisku storyboard artist i concept artist. Obecnie Senior 2d Artist w firmie Klabater.  Absolwentka Architektury na Politechnice Wrocławskiej. Jurorka w konkursie Crystal Canvas Game Graphics International Digital Art Competition (2018,2019). Prelegentka na GIC 2019.

 

OSTATNIO W PRACOWNI

 

Kontakt

tel. 506 135 804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regulamin (PDF)

Polityka prywatności (PDF)

 

 

Partnerzy

PaperConcept | sklep plastyczny