Powyższe prace stworzyli UCZESTNICY podczas naszych kursów
Kurs Concept Artu: Poziom Zaawansowany
mentoring profesjonalistów z branży GameDev, ONLINE
4h tygodniowo z mentorem – poznaj workflow trójki artystów
z doświadczeniem przy produkcjach m.in. Techland, CDProjekt, Platige Image
Doskonalenie umiejętności w najważniejszych obszarach pracy concept artysty: projektowanie postaci i potworów, projektowanie środowiska, projektowanie broni i obiektów. Poszczególne bloki kursu stanowią autorski program trójki doświadczonych artystów i prezentują ich własny workflow oparty na wieloletniej pracy w branży GamDev, ilustracji, produkcji filmowej i reklamowej. Skupiamy się na:
- efektywności projektowania nastawionego na przekazywanie treści i wspieranie wydźwięku emocjonalnego projektu
- nabyciu praktycznych umiejętności kreatywnego i projektowo zorientowanego myślenia
- stworzeniu pełnowartościowych prac do portfolio uczestnika
- konsultacji portfolio pod kątem aplikacji do najważniejszych firm w Polsce i za granicą
A wszystko to na żywo, w małej grupie (maks. 18 osób) z kontaktem osobistym z mentorami i dużą ilością feedbacku.
Najbardziej pracowitym uczestnikom nasze kursy pomogły w podjęciu pracy w firmach takich jak Techland, Vile Monarch, Spokko, Reikon Games, The Dust, NetEnt, Picadilla, Ten Square Games, Dash Dot Creations, NineZyme. Warto również podkreślić, że 2 z 3 obecnych prowadzących nasz Kurs Zaawansowany to absolwenci poprzednich sezonów tego właśnie Kursu, a dzisiaj wysokiej klasy artyści pracujący w branży. Kurs organizujemy nieprzerwanie od 2015 r., jest to już 11-ty SEZON. prowadziła go dla nas już 12-stka wspaniałych artystek i artystów, aktywnych profesjonalnie na polu concept artu i ilustracji, pracujących w tym czasie przy grach takich jak m.in. Dying Light 2, Ori and the Will of the Wisps, The Witcher: Monster Slayer, Floodland czy The Last Alchemist.
Co zyskasz po tym kursie?
- portfolio kilku zaawansowanych projektów, dopracowanych pod okiem mentorów i profesjonalnie zaprezentowanych
- wydajny workflow projektowania postaci, potworów, enviro, broni i propsów
- wachlarz narzędzi i technik, dzięki którym Twoje concept arty wchodzą na wysoką jakość
- wiedzę o designie i wizualnym przekazywaniu treści, przećwiczoną w praktyce z konkretnym feedbackiem
- znajomość procesów w branży – wiedza z pierwszej ręki, jak się naprawdę pracuje przy dużych i małych produkcjach
- nowe inspiracje, znajomości, społeczność
To kurs dla zaawansowanych i średniozaawansowanych:
- concept artystów i ilustratorów z branży GameDev, szukających możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- grafików szukających drogi do branży GameDev
- amatorów i hobbystów zainteresowanych tematyką kursu
Brzmi jak coś dla Ciebie?
ZAREZERWUJ MIEJSCE POZNAJ PROWADZĄCYCH ZOBACZ PROGRAM I TERMINY OPINIE UCZESTNIKÓW
Kacper Madejak - Senior Concept Artist w Rebel Wolves (młodym studio założonym przez weteranów branży, współtworzących takie tytuły jak m.in. “The Witcher 3” i “Cyberpunk 2077”), wcześniej artysta koncepcyjny w firmie Spokko, należącej do grupy CD PROJEKT, odpowiedzialny za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów w grze The Witcher: Monster Slayer. Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w Fenomenarium na podstawowym kursie Concept Artu i Ilustracji u Kuby Witowskiego w 2015 r. (był to 1-szy sezon Kursu! :)), potem kontynuował naukę przez 2 sezony na poziomie zaawansowanym (2016-2018) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwoliły mu stworzyć autorski projekt, który przykuł uwagę wielu profesjonalistów z branży na evencie Promised Land (organizowanym w Łodzi przez CD Projekt Red), czego finalnym efektem było zatrudnienie przy projekcie bazującym na największym polskim IP, The Witcher.
www.artstation.com/kacpermadejak
Patrycja 'Pat Fix' Bartnik - artystka koncepcyjna i ilustratorka powiązana ze światem filmów, cinematików i gier komputerowych. Senior Concept Artist w Techlandzie przy grze Dying Light 2, wcześniej pracowała w Platige Image przy tworzeniu cinematików takich jak: Metro Exodus, The Division 2, For Honor, Skull and Bones, CrossFire, Vampire the Masquerade 2, Total War: three Kinghtoms, Wonder Woman, Legendy Allegro oraz produkcji dla Netflixa - Love death & robots czy The Witcher. Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach Concept Artist, Asset Lookdev Artist oraz Mattepainter, także przy teledyskach muzycznych i na planie filmowym. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie oraz studiowała na Univerisity of Ljubljana.
Dariusz Kieliszek - freelance illustrator & concept artist, specjalizuje się głównie w ilustracjach utrzymanych w stylistyce Dark Fantasy. Jego doświadczenie obejmuje pracę przy ilustrowaniu gier RPG, takich jak Pathfinder, gier karcianych, gier planszowych, okładek albumów, a także projektowaniu figurek. W latach 2017-18 uczestnik Kursu Concept Artu i Ilustracji (poz. zaawansowany, 1,5 sezonu) w Fenomenarium, pod okiem Konrada Czernika.
www.instagram.com/dariuszkieliszek
www.artstation.com/dariuszkieliszek
BLOK #1 Projektowanie postaci i potworów
(październik-listopad-grudzień-styczeń 2025)
(prowadzący: Kacper Madejak)
- blok autorski artysty koncepcyjnego The Witcher: Monster Slayer, odpowiedzialnego za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów gry
- celem jest stworzenie dwóch concept artów: potwora i postaci, osadzonych w tym samym settingu, o jakości odpowiedniej do prezentacji w portfolio
- uczestnik może pracować w preferowanej przez siebie stylistyce - od realistycznej do mocno stylizowanej
- omówienie podejścia do projektowania postaci i potworów - podobieństwa i różnice
- praca z briefem, moodboard i reference board
- podstawy teorii projektowania, designu i myślenia koncepcyjnego
- szukanie inspiracji, szkicowanie kreacyjne
- demo zastosowania ZBrusha do blockoutu postaci w 3D, omówienie podstawowych narzędzi ZBrusha i techniki pracy z rzeźbą w czasie produkcji
- praca nad konceptami z wykorzystaniem różnych technik: digital painting, photobashing, opcjonalnie rzeźbienie w 3D w ZBrushu (posiadanie go nie jest konieczne do wzięcia udziału w kursie)
- finalizacja konceptów i panele prezentacyjne
BLOK #2 Projektowanie obiektów a storytelling: bronie i propsy do gier
(luty-marzec-kwiecień 2026)
(prowadzący: Dariusz Kieliszek)- concept art obiektów warto mieć w portfolio - to duża część realnej pracy większości artystów koncepcyjnych
- storytelling - jak projektować obiekty, które opowiadają swoją historię
- projektowanie uzbrojenia, elementów pancerza i propsów do gier
- omówienie podejścia do projektowania broni w settingu fantasy i sci-fi - różnice i podobieństwa
- znajdowanie inspiracji, eksploracje teksturami/photobash
- shape design, rozkład walorów, lineart/drash
- kreatywne przetwarzanie funkcjonalnych form
- budowanie charakteru obiektów
- łączenie funkcji i formy
- ponowne wykorzystanie designu do wariantów
- sposoby projektowania zestawu broni
BLOK #3 Enviro: projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu
(maj-czerwiec 2026)
(prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- wykonanie kilku konceptów enviro dopasowanych do wybranego typu gry
- 3 całkowicie różne settingi do wyboru
- analiza przykładów, różnice między mood artem a key artem
- omówienie różnych stylistyk, ćwiczenia bryłowe i kompozycyjne
- czarno-białe szkice oraz omówienie efektywnych technik tworzenia kolorowych szkiców
- techniki photobashingu oraz wykorzystywanie go we wszystkich etapach projektowych
- aspekty techniczne grafiki wykorzystanej w grze, rozmieszczenie detalu, światło

Zajęcia odbywają się według tego kalendarza,
w środy (godz. 18:00-22:00),
zwykle 4x w miesiącu (wyjątek: październik/grudzień)
Mentoring kameralnej grupy ON-LINE
Kurs prowadzony jest w trybie ON-LINE na żywo a jego formułę można określić jako mentoring kameralnej grupy. Ekrany prowadzących są udostępniane przez platformę Discord - prowadzone są wykłady, pokazy, prezentacje i ćwiczenia oraz rozmowy z uczestnikami - każdy otrzymuje indywidualne korekty i w razie potrzeby overpainty. Każdy blok to osobny serwer, na którym powstaje baza wiedzy dostępna także po zakończeniu kursu. Grupa liczy maksymalnie 18 osób, co każdemu daje okazję do osobistego kontaktu z prowadzącymi, a sami uczestnicy tworzą zaangażowaną i wspierającą się społeczność, wymieniając się informacjami i dodatkowym feedbackiem. Aby w pełni wykorzystać kurs, oprócz pracy na zajęciach warto realizować i konsultować prace domowe. Największa wartość kursu to właśnie możliwość omawiania swoich prac z doświadczonym artystą - "pożyczanie" jego wytrenowanego oka pozwala na trafną diagnozę i znacząco skraca okres błądzenia na ścieżce rozwoju. Spotkania nie są wcześniej nagrane, tylko zawsze prowadzone na żywo, co wymaga pewnego zaangażowania, ale zapewnia jednocześnie, że nie będzie to jeden z tych kursów, które kupisz i odłożysz na nigdy-nie-nadchodzące-później. Nie udostępniamy nagrań z zajęć, możesz je jednak nagrywać na własne potrzeby (np. przez OBS).
Certyfikat
Ukończenie co najmniej 2 bloków kursu uprawnia do otrzymania elektronicznego certyfikatu - pod warunkiem zrealizowania głównych prac w tych blokach oraz przesłania nam zebranych efektów końcowych (finalne prace + szkice, ćwiczenia, projekty). Certyfikaty wystawiamy w wersji polskiej i angielskiej, możne je np. łatwo dodać do profilu na LinkedIn.
Wymagania kursu
Aby wziąć udział w kursie, uczestnik powinien:
- dysponować oprogramowaniem graficznym - preferowany Adobe Photoshop w dowolnej wersji; możliwe jest też inne oprogramowanie, np. bezpłatna Krita, Procreate itd., z zastrzeżeniem, że prowadzący może tłumaczyć niektóre zagadnienia w środowisku Photoshopa, a niektóre techniki mogą nie być możliwe w innym oprogramowaniu; w niektórych momentach kursu mogą być proponowane dodatkowe, opcjonalne programy;
- dysponować sprzętem spełniającym minimalne wymagania tego oprogramowania (preferowany komputer + tablet graficzny; możliwy również iPad + Pencil lub podobny sprzęt)
- dysponować dobrym łączem internetowym i mikrofonem (kamerka nie jest konieczna)
- założyć bezpłatne konto na platformie Discord (akceptując przy tym warunki korzystania z usługi)
- mieć opanowane podstawy rysunku (postać/perspektywa, walor) oraz podstawy digital paintingu (umiejętność pracy na tablecie graficznym, kolor) - prosimy o przesyłanie próbek prac potwierdzających te umiejętności
UWAGA: zakazane jest udostępnianie nagranych zajęć oraz połączenie z platformą kursu za pomocą kilku kont jednocześnie.
Kurs podzielony jest na niezależne BLOKI tematyczne, które wspólnie stanowią spójny kurs najważniejszych umiejętności profesjonalnego concept artysty. Możesz zapisać się na cały kurs lub dowolnie wybrane bloki, które można traktować jako osobne kursy specjalistyczne, ponieważ poszczególni prowadzący prezentują własny, kompletny workflow i nie polegają na wiedzy z poprzednich bloków (ta możliwość istnieje jeśli w grupie są wolne miejsca – pierwszeństwo mają osoby zapisujące się na cały kurs).
Nasze grupy są niewielkie (maks. 18 os.) a prowadzący zaangażowani przez 4h/tyg osobiście i na żywo równolegle do aktywnej pracy zawodowej, dlatego każde miejsce w grupie jest niezwykle cenne. Zapisując się na kurs rezerwujesz miejsce w grupie na stałe, do końca kursu - chyba, że w momencie zapisu wyraźnie zaznaczysz, że interesuje Cię wyłącznie konkretny blok. W ciągu 14 dni od rozpoczęcia kursu możesz zrezygnować i otrzymać zwrot części opłaty proporcjonalnej do niewykorzystanych zajęć. Po tym terminie nadal możesz zrezygnować z kontynuacji w każdym momencie kursu, pod warunkiem zachowania miesięcznego wypowiedzenia w sposób opisany w Regulaminie.
REGULAMIN Fenomenarium (Concept Art i Ilustracja) 2025/26 (PDF)
Płatność za kurs ma formę opłaty miesięcznej - zapisując się zobowiązujesz się wnosić ją co miesiąc przez cały okres uczestnictwa w kursie, a więc do zakończenia kursu, wybranego bloku lub okresu wypowiedzenia. Opłata miesięczna jest stała i zawsze pokrywa 4 zajęcia, niezależnie od ich liczby w miesiącu (tzn. w październiku zajęć jest 5, w listopadzie 4, a w grudniu 3 - zobacz kalendarz powyżej - ale opłata w tych miesiącach jest taka sama, ponieważ pierwsza opłata obejmuje: 4 zajęcia w paź, druga opłata: 1 zaj. w paź i 3 w lis, trzecia opłata: 1 zaj. w lis i 3 w gru; w każdym kolejnym miesiącu są standardowe 4 zajęcia). Opłatę należy wnosić do 10 dnia danego miesiąca, niewykorzystane zajęcia nie przechodzą na kolejny miesiąc, a opuszczanie zajęć nie uprawnia do zwrotu lub obniżenia opłaty.
| Kurs Concept Artu: Poziom Zaawansowany | OPŁATA MIESIĘCZNA |
| Środy 18:00-22:00, grupa od 16 lat |
730 pln |
Zapisz się
Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie, żeby potwierdzić miejsce w wybranej grupie. Dalsze instrukcje i dane do płatności otrzymasz mailem.
Masz pytania?
Napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń: +48 506 135 804.
Średniozaawansowane kursy specjalistyczne
Z nami możesz zajść daleko - stawiamy na rozwój długofalowy i wysoką jakość, którą można osiągnąć nie dzięki kilkutygodniowym sprintom, tylko godzinom systematycznej praktyki. Dlatego staramy się zapewnić Wam możliwość optymalnego wykorzystania tych godzin w towarzystwie doświadczonych artystów i pod ich wrażliwym okiem.
Poznaj wachlarz naszych średniozaawansowanych kursów specjalistycznych, które rozwiną poszczególne obszary Twojego warsztatu:
3D Concept Art: Postać + Enviro SCI-FI
Sculpting, modelowanie i kitbashing - konceptowanie postaci i środowiska SCI-FI w 3D
Kurs Ilustracji w stylu Dark Fantasy
Kurs Ilustracji Dark Fantasy z mistrzem gatunku, Darkiem Kieliszkiem / poz. średniozaawansowany
Kurs Concept Artu: Projektowanie Światów
Worldbuilding i storytelling: enviro, maszyny i pojazdy, Blender 3D / poz. średniozaawansowany
Kurs Concept Artu: Projektowanie Postaci
Character Concept Art - postać od podstaw do własnego konceptu / poz. średniozaawansowany
Zrealizowaliśmy już 10 sezonów kursu, wzięło w nim udział ponad 280 osób. Zaczynaliśmy stacjonarnie we Wrocławiu, a teraz działamy ON-LINE i uczymy osoby z całej Polski.
Początki kursu sięgają 2015 r. Nawiązaliśmy wtedy współpracę z niesamowitym concept artystą Grześkiem Przybysiem, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów oraz poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie, a potem kilka bloków gościnnych w kolejnych. Grzesiek to rysownik koncepcyjny, wtedy ilustrator i współtwórca studia Division48, wcześniej concept artist we wrocławskim Techlandzie (pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel). W Division48 współpracował z takimi klientami, jak Ubisoft, CD Project RED, Platige Image, tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne (projekty takie, jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic X, Heroes VII.
Przez cztery pierwsze sezony (2016-2019) kurs prowadził fenomenalny Konrad Czernik - wówczas Senior Concept Artist w firmie TECHLAND, z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, pracujący przy takich tytułach jak Dying Light 1 i 2, seria Dead Island, seria Call of Juarez, Hellraid i kilka projektów realizowanych w ShortBreak Studios. Prelegent największych imprez branżowych (m.in. Digital Dragons, PGA, GIC), prowadzący szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych (m.in. ASP we Wrocławiu, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Śląski, AGH w Krakowie) oraz w wielu zewnętrznych firmach. W tym czasie kurs objęty był oficjalnym patronatem przez firmę Techland.
W ramach kursu pojawiły się także bloki specjalne, prowadzone gościnnie przez takich artystów jak Greg Westphal (wtedy Concept Artist w Techlandzie, absolwent Feng Zhu FZD School of Design) i Milena Młynarska (wtedy Storyboard Artist w Techlandzie, ilustratorka). Następnie kurs przybrał formę bloków tematycznych prowadzonych przez różnych artystów koncepcyjnych i ilustratorów, takich jak Bożena Chądzyńska (znana wtedy z pracy nad grą Ori and the Will of the Wisps dla Moon Studios), Kasia 'Kafis' Zielińska (pracująca wtedy w Techlandzie przy Dying Light 2 oraz współpracująca z Wizards of The Coast przy grze karcianej Magic: The Gathering), Patrycja 'Pat Fix' Bartnik (Senior Concept Artist w Techlandzie przy Dying Light 2), Marcin Przybyś (szef studia Division48), Piotr Leszczyński (wtedy grafik 2D i concept artist w warszawskim studio Vile Monarch), Kacper Madejak (Senior Concept Artist w Rebel Wolves, wcześniej artysta koncepcyjny w Spokko przy grze The Witcher: Monster Slayer, absolwent pierwszych sezonów kursów w Fenomenarium), Piotr Bystry (grafik 3D i concept artist m.in. w Vile Monarch, absolwent kursu zaawansowanego w Fenomenarium), Dariusz Kieliszek (freelance illustrator i concept artist, absolwent kursu zaawansowanego w Fenomenarium).
SEZON #10 : 2024/2025 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Piotr Bystry / Kacper Madejak / Dariusz Kieliszek):
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Character Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Enviro: projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Enviro: projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Vehicle: projektowanie pojazdu (prowadzący: Kacper Madejak)
- Props: projektowanie broni do gry (prowadzący: Dariusz Kieliszek)
SEZON #9 : 2023/2024 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Piotr Bystry / Kacper Madejak / Dariusz Kieliszek):
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie postaci z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Projektowanie pojazdu (prowadzący: Kacper Madejak)
- Projektowanie broni do gry (prowadzący: Dariusz Kieliszek)
SEZON #8 : 2022/2023 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Piotr Bystry / Kacper Madejak):
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Projektowanie postaci z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie obiektu z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
SEZON #7 : 2021/2022 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Marcin Przybyś / Piotr Bystry / Piotr Leszczyński / Kacper Madejak):
- Projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Projektowanie postaci z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie pojazdu z naciskiem na storytelling (prowadzący: Marcin Przybyś)
- Projektowanie postaci 2D w stylu cartoon do gry lub komiksu (prowadzący: Piotr Leszczyński)
- Efektywne projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Projektowanie zorientowane na opowiadanie historii (prowadzący: Marcin Przybyś)
SEZON #6 : 2020/2021 (prowadzący: Bożena Chądzyńska / Kasia 'Kafis' Zielińska / Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Marcin Przybyś):
- Projektowanie wiarygodnego świata gry (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
- Projektowanie postaci/kreatury z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadząca: Kasia 'Kafis' Zielińska)
- Flora i elementy organiczne (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
- Projektowanie zorientowane na opowiadanie historii (prowadzący: Marcin Przybyś)
- Efektywne projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Enviro - grafika do gry 2D/2.5D (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
SEZON #5 : 2019/2020 (prowadzący: Bożena Chądzyńska / Kasia 'Kafis' Zielińska):
- Projektowanie wiarygodnego świata gry (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadząca: Kasia 'Kafis' Zielińska)
- Projektowanie postaci (prowadząca: Kasia 'Kafis' Zielińska)
- Enviro - grafika do gry 2D/2.5D (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
SEZON #4 : 2018/2019 (prowadzący: Konrad Czernik / Milena Młynarska):
- Mood art: enviro
- Projektowanie postaci: kreatura
- Storyboarding w produkcji gier, filmów i animacji (blok gościnny, prowadząca: Milena Młynarska)
- Ilustracja fantasy (okładka/karcianka/moodart) (blok gościnny, prowadząca: Milena Młynarska)
- Projektowanie lokacji: interior design i obiekty
- Efektywne projektowanie
SEZON #3 : 2017/2018 (prowadzący: Konrad Czernik / Grzegorz Przybyś / Greg Westphal) :
- Kolor w concept arcie
- Anatomia na potrzeby concept artu i ilustracji (blok gościnny, prowadzący: Grzegorz Przybyś)
- Projektowanie postaci/grupy postaci
- Efektywne projektowanie (blok gościnny, prowadzący: Greg Westphal, absolwent Feng Zhu FZD School of Design)
- Projektowanie lokacji/enviro
- Projektowanie obiektu/pojazdu/broni do gry
SEZON #2 : 2016/2017 (prowadzący: Konrad Czernik):
- Kolor w concept arcie
- Projektowanie postaci/grupy postaci
- Projektowanie lokacji/enviro
- Projektowanie obiektu/pojazdu/broni do gry
- Efektywne projektowanie
SEZON #1 : 2015/2016 (prowadzący: Grzegorz Przybyś / Konrad Czernik):
- Postać i kompozycja (prowadzący: Grzegorz Przybyś)
- Wehikuł i kreatywne szkicowanie (prowadzący: Grzegorz Przybyś)
- Kreatura - postać-zwierzę lub postać-bestia (prowadzący: Konrad Czernik)
- Projektowanie lokacji do gry (prowadzący: Konrad Czernik)
- Storyboard (prowadzący: Konrad Czernik)
Często zadawane pytania
Nie potrafię ocenić swojego poziomu - jak określić, czy wybrać poziom średni czy zaawansowany?
Zadaj nam to pytanie mailem, prześlij link do portfolio (np. artstation, instagram) albo katalogu on-line z kilkoma reprezentatywnymi pracami (gdrive, onedrive itd). Prosimy nie przesyłać prac jako załączników do maila - tylko jako link.
Ile czasu tygodniowo zajmie mi ten kurs?
Zajęcia polegają na spotkaniach na żywo 1x w tygodniu przez 4h. W tym czasie omawiany i demonstrowany jest nowy materiał oraz feedbackowane są prace uczestników, stworzone w trakcie zajęć i pomiędzy nimi. Dla optymalnego wykorzystania kursu i uzyskania efektów na wysokim poziomie bardzo wskazana jest praca "w domu" (tzn. poza czasem zajęć) - dobrze jest zaplanować na nią drugie tyle czasu. Praktyka to podstawa - możemy "pożyczyć oko" prowadzącego, ale nie jego rękę;)
Czy dostanę nagrania?
Zajęcia odbywają się na żywo, nie udostępniamy nagrań, możesz je jednak nagrywać na własny użytek (np. przez OBS).
Czy mogę przerwać kurs w trakcie?
Tak. W ciągu 14 dni od rozpoczęcia kursu możesz zrezygnować i otrzymać zwrot części opłaty proporcjonalnej do niewykorzystanych zajęć. Po tym terminie nadal możesz zrezygnować z kontynuacji w każdym momencie kursu, pod warunkiem zachowania miesięcznego wypowiedzenia w sposób opisany w Regulaminie, tzn. rezygnację należy zgłosić mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w żadnym wypadku nie wystarczy poinformowanie prowadzącego na zajęciach), najpóźniej 10-tego dnia miesiąca, z którego końcem się rezygnuje.





































