Powyższe prace stworzyli UCZESTNICY podczas naszych kursów
Kurs Concept Artu: Poziom Zaawansowany
mentoring profesjonalistów z branży GameDev, ONLINE
4h tygodniowo z mentorem – poznaj workflow trójki artystów
z doświadczeniem przy produkcjach m.in. Techland, CDProjekt, Platige Image
Doskonalenie umiejętności w najważniejszych obszarach pracy concept artysty: projektowanie postaci i potworów, projektowanie środowiska, projektowanie broni i obiektów. Poszczególne bloki kursu stanowią autorski program trójki doświadczonych artystów i prezentują ich własny workflow oparty na wieloletniej pracy w branży GamDev, ilustracji, produkcji filmowej i reklamowej. Skupiamy się na:
- efektywności projektowania nastawionego na przekazywanie treści i wspieranie wydźwięku emocjonalnego projektu
- nabyciu praktycznych umiejętności kreatywnego i projektowo zorientowanego myślenia
- stworzeniu pełnowartościowych prac do portfolio uczestnika
- konsultacji portfolio pod kątem aplikacji do najważniejszych firm w Polsce i za granicą
A wszystko to na żywo, w małej grupie (maks. 18 osób) z kontaktem osobistym z mentorami i dużą ilością feedbacku.
Najbardziej pracowitym uczestnikom nasze kursy pomogły w podjęciu pracy w firmach takich jak Techland, Vile Monarch, Spokko, Reikon Games, The Dust, NetEnt, Picadilla, Ten Square Games, Dash Dot Creations, NineZyme. Warto również podkreślić, że 2 z 3 obecnych prowadzących nasz Kurs Zaawansowany to absolwenci poprzednich sezonów tego właśnie Kursu, a dzisiaj wysokiej klasy artyści pracujący w branży. Kurs organizujemy nieprzerwanie od 2015 r., jest to już 11-ty SEZON. prowadziła go dla nas już 12-stka wspaniałych artystek i artystów, aktywnych profesjonalnie na polu concept artu i ilustracji, pracujących w tym czasie przy grach takich jak m.in. Dying Light 2, Ori and the Will of the Wisps, The Witcher: Monster Slayer, Floodland czy The Last Alchemist.
Co zyskasz po tym kursie?
- portfolio kilku zaawansowanych projektów, dopracowanych pod okiem mentorów i profesjonalnie zaprezentowanych
- wydajny workflow projektowania postaci, potworów, enviro, broni i propsów
- wachlarz narzędzi i technik, dzięki którym Twoje concept arty wchodzą na wysoką jakość
- wiedzę o designie i wizualnym przekazywaniu treści, przećwiczoną w praktyce z konkretnym feedbackiem
- znajomość procesów w branży – wiedza z pierwszej ręki, jak się naprawdę pracuje przy dużych i małych produkcjach
- nowe inspiracje, znajomości, społeczność
To kurs dla zaawansowanych i średniozaawansowanych:
- concept artystów i ilustratorów z branży GameDev, szukających możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- grafików szukających drogi do branży GameDev
- amatorów i hobbystów zainteresowanych tematyką kursu
Brzmi jak coś dla Ciebie?
ZAREZERWUJ MIEJSCE POZNAJ PROWADZĄCYCH ZOBACZ PROGRAM I TERMINY OPINIE UCZESTNIKÓW
Kacper Madejak - Senior Concept Artist w Rebel Wolves (młodym studio założonym przez weteranów branży, współtworzących takie tytuły jak m.in. “The Witcher 3” i “Cyberpunk 2077”), wcześniej artysta koncepcyjny w firmie Spokko, należącej do grupy CD PROJEKT, odpowiedzialny za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów w grze The Witcher: Monster Slayer. Swoją poważną przygodę z grafiką koncepcyjną rozpoczął w Fenomenarium na podstawowym kursie Concept Artu i Ilustracji u Kuby Witowskiego w 2015 r. (był to 1-szy sezon Kursu! :)), potem kontynuował naukę przez 2 sezony na poziomie zaawansowanym (2016-2018) pod okiem Konrada Czernika. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwoliły mu stworzyć autorski projekt, który przykuł uwagę wielu profesjonalistów z branży na evencie Promised Land (organizowanym w Łodzi przez CD Projekt Red), czego finalnym efektem było zatrudnienie przy projekcie bazującym na największym polskim IP, The Witcher.
www.artstation.com/kacpermadejak
Patrycja 'Pat Fix' Bartnik - artystka koncepcyjna i ilustratorka powiązana ze światem filmów, cinematików i gier komputerowych. Senior Concept Artist w Techlandzie przy grze Dying Light 2, wcześniej pracowała w Platige Image przy tworzeniu cinematików takich jak: Metro Exodus, The Division 2, For Honor, Skull and Bones, CrossFire, Vampire the Masquerade 2, Total War: three Kinghtoms, Wonder Woman, Legendy Allegro oraz produkcji dla Netflixa - Love death & robots czy The Witcher. Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach Concept Artist, Asset Lookdev Artist oraz Mattepainter, także przy teledyskach muzycznych i na planie filmowym. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie oraz studiowała na Univerisity of Ljubljana.
Dariusz Kieliszek - freelance illustrator & concept artist, specjalizuje się głównie w ilustracjach utrzymanych w stylistyce Dark Fantasy. Jego doświadczenie obejmuje pracę przy ilustrowaniu gier RPG, takich jak Pathfinder, gier karcianych, gier planszowych, okładek albumów, a także projektowaniu figurek. W latach 2017-18 uczestnik Kursu Concept Artu i Ilustracji (poz. zaawansowany, 1,5 sezonu) w Fenomenarium, pod okiem Konrada Czernika.
www.instagram.com/dariuszkieliszek
www.artstation.com/dariuszkieliszek
BLOK #1 Projektowanie postaci i potworów
(październik-listopad-grudzień 2025)
(prowadzący: Kacper Madejak)
- blok autorski artysty koncepcyjnyego The Witcher: Monster Slayer, odpowiedzialnego za projektowanie postaci, potworów, środwiska i wielu różnych assetów gry
- celem jest stworzenie dwóch concept artów: potwora i postaci, osadzonych w tym samym settingu, o jakości odpowiedniej do prezentacji w portfolio
- uczestnik może pracować w preferowanej przez siebie stylistyce - od realistycznej do mocno stylizowanej
- omówienie podejścia do projektowania postaci i potworów - podobieństwa i różnice
- praca z briefem, moodboard i reference board
- podstawy teorii projektowania, designu i myślenia koncepcyjnego
- szukanie inspiracji, szkicowanie kreacyjne
- demo zastosowania ZBrusha do blockoutu postaci w 3D, omówienie podstawowych narzędzi ZBrusha i techniki pracy z rzeźbą w czasie produkcji
- praca nad konceptami z wykorzystaniem różnych technik: digital painting, photobashing, opcjonalnie rzeźbienie w 3D w ZBrushu (posiadanie go nie jest konieczne do wzięcia udziału w kursie)
- finalizacja konceptów i panele prezentacyjne
BLOK #2 Projektowanie obiektów a storytelling: bronie i propsy do gier
(styczeń-luty-marzec 2026)
(prowadzący: Dariusz Kieliszek)- concept art obiektów warto mieć w portfolio - to duża część realnej pracy większości artystów koncepcyjnych
- storytelling - jak projektować obiekty, które opowiadają swoją historię
- projektowanie uzbrojenia, elementów pancerza i propsów do gier
- omówienie podejścia do projektowania broni w settingu fantasy i sci-fi - różnice i podobieństwa
- znajdowanie inspiracji, eksploracje teksturami/photobash
- shape design, rozkład walorów, lineart/drash
- kreatywne przetwarzanie funkcjonalnych form
- budowanie charakteru obiektów
- łączenie funkcji i formy
- ponowne wykorzystanie designu do wariantów
- sposoby projektowania zestawu broni
BLOK #3 Enviro: projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu
(kwiecień-maj-czerwiec 2026)
(prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- wykonanie kilku konceptów enviro dopasowanych do wybranego typu gry
- 3 całkowicie różne settingi do wyboru
- analiza przykładów, różnice między mood artem a key artem
- omówienie różnych stylistyk, ćwiczenia bryłowe i kompozycyjne
- czarno-białe szkice oraz omówienie efektywnych technik tworzenia kolorowych szkiców
- techniki photobashingu oraz wykorzystywanie go we wszystkich etapach projektowych
- aspekty techniczne grafiki wykorzystanej w grze, rozmieszczenie detalu, światło
Zajęcia odbywają się według tego kalendarza,
w środy (godz. 18:00-22:00),
zwykle 4x w miesiącu (wyjątek: październik/grudzień)
Mentoring kameralnej grupy ON-LINE
Kurs prowadzony jest w trybie ON-LINE na żywo a jego formułę można określić jako mentoring kameralnej grupy. Ekrany prowadzących są udostępniane przez platformę Discord - prowadzone są wykłady, pokazy, prezentacje i ćwiczenia oraz rozmowy z uczestnikami - każdy otrzymuje indywidualne korekty i w razie potrzeby overpainty. Każdy blok to osobny serwer, na którym powstaje baza wiedzy dostępna także po zakończeniu kursu. Grupa liczy maksymalnie 18 osób, co każdemu daje okazję do osobistego kontaktu z prowadzącymi, a sami uczestnicy tworzą zaangażowaną i wspierającą się społeczność, wymieniając się informacjami i dodatkowym feedbackiem. Aby w pełni wykorzystać kurs, oprócz pracy na zajęciach warto realizować i konsultować prace domowe. Największa wartość kursu to właśnie możliwość omawiania swoich prac z doświadczonym artystą - "pożyczanie" jego wytrenowanego oka pozwala na trafną diagnozę i znacząco skraca okres błądzenia na ścieżce rozwoju. Spotkania nie są wcześniej nagrane, tylko zawsze prowadzone na żywo, co wymaga pewnego zaangażowania, ale zapewnia jednocześnie, że nie będzie to jeden z tych kursów, które kupisz i odłożysz na nigdy-nie-nadchodzące-później. Nie udostępniamy nagrań z zajęć, możesz je jednak nagrywać na własne potrzeby (np. przez OBS).
Certyfikat
Ukończenie co najmniej 2 bloków kursu uprawnia do otrzymania elektronicznego certyfikatu - pod warunkiem zrealizowania głównych prac w tych blokach oraz przesłania nam zebranych efektów końcowych (finalne prace + szkice, ćwiczenia, projekty).
Wymagania kursu
Aby wziąć udział w kursie, uczestnik powinien:
- dysponować oprogramowaniem graficznym - preferowany Adobe Photoshop w dowolnej wersji; możliwe jest też inne oprogramowanie, np. bezpłatna Krita, Procreate itd., z zastrzeżeniem, że prowadzący może tłumaczyć niektóre zagadnienia w środowisku Photoshopa, a niektóre techniki mogą nie być możliwe w innym oprogramowaniu; w niektórych momentach kursu mogą być proponowane dodatkowe, opcjonalne programy;
- dysponować sprzętem spełniającym minimalne wymagania tego oprogramowania (preferowany komputer + tablet graficzny; możliwy również iPad + Pencil lub podobny sprzęt)
- dysponować dobrym łączem internetowym i mikrofonem (kamerka nie jest konieczna)
- założyć bezpłatne konto na platformie Discord (akceptując przy tym warunki korzystania z usługi)
- mieć opanowane podstawy rysunku (postać/perspektywa, walor) oraz podstawy digital paintingu (umiejętność pracy na tablecie graficznym, kolor) - prosimy o przesyłanie próbek prac potwierdzających te umiejętności
UWAGA: zakazane jest udostępnianie nagranych zajęć oraz połączenie z platformą kursu za pomocą kilku kont jednocześnie.
Kurs podzielony jest na niezależne BLOKI tematyczne, które trwają po 3 miesięce (12 zajęć każdy) i wspólnie stanowią spójny kurs najważniejszych umiejętności profesjonalnego concept artysty. Możesz zapisać się na cały kurs lub dowolnie wybrane bloki, które można traktować jako osobne 3-miesięczne kursy specjalistyczne, ponieważ poszczególni prowadzący prezentują własny, kompletny workflow i nie polegają na wiedzy z poprzednich bloków (ta możliwość istnieje jeśli w grupie są wolne miejsca – pierwszeństwo mają osoby zapisujące się na cały kurs).
Nasze grupy są niewielkie (maks. 18 os.) a prowadzący zaangażowani przez 4h/tyg osobiście i na żywo równolegle do aktywnej pracy zawodowej, dlatego każde miejsce w grupie jest niezwykle cenne. Zapisując się na kurs rezerwujesz miejsce w grupie na stałe, do końca kursu - chyba, że w momencie zapisu wyraźnie zaznaczysz, że interesuje Cię wyłącznie konkretny blok. W ciągu 14 dni od rozpoczęcia kursu możesz zrezygnować i otrzymać zwrot części opłaty proporcjonalnej do niewykorzystanych zajęć. Po tym terminie nadal możesz zrezygnować z kontynuacji w każdym momencie kursu, pod warunkiem zachowania miesięcznego wypowiedzenia w sposób opisany w Regulaminie.
REGULAMIN Fenomenarium (Concept Art i Ilustracja) 2025/26 (PDF)
Płatność za kurs ma formę opłaty miesięcznej - zapisując się zobowiązujesz się wnosić ją co miesiąc przez cały okres uczestnictwa w kursie, a więc do zakończenia kursu, wybranego bloku lub okresu wypowiedzenia. Opłata miesięczna jest stała i zawsze pokrywa 4 zajęcia, niezależnie od ich liczby w miesiącu (tzn. w październiku zajęć jest 5, w listopadzie 4, a w grudniu 3 - zobacz kalendarz powyżej - ale opłata w tych miesiącach jest taka sama, ponieważ pierwsza opłata obejmuje: 4 zajęcia w paź, druga opłata: 1 zaj. w paź i 3 w lis, trzecia opłata: 1 zaj. w lis i 3 w gru; w każdym kolejnym miesiącu są standardowe 4 zajęcia). Opłatę należy wnosić do 10 dnia danego miesiąca, niewykorzystane zajęcia nie przechodzą na kolejny miesiąc, a opuszczanie zajęć nie uprawnia do zwrotu lub obniżenia opłaty.
Kurs Concept Artu: Poziom Zaawansowany | OPŁATA MIESIĘCZNA |
Środy 18:00-22:00, grupa od 16 lat |
730 pln |
Zapisz się
Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie, żeby potwierdzić miejsce w wybranej grupie. Dalsze instrukcje i dane do płatności otrzymasz mailem.
Masz pytania?
Napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń: +48 506 135 804.
Zrealizowaliśmy już 10 sezonów kursu, wzięło w nim udział ponad 280 osób. Zaczynaliśmy stacjonarnie we Wrocławiu, a teraz działamy ON-LINE i uczymy osoby z całej Polski.
Początki kursu sięgają 2015 r. Nawiązaliśmy wtedy współpracę z niesamowitym concept artystą Grześkiem Przybysiem, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów oraz poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie, a potem kilka bloków gościnnych w kolejnych. Grzesiek to rysownik koncepcyjny, wtedy ilustrator i współtwórca studia Division48, wcześniej concept artist we wrocławskim Techlandzie (pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel). W Division48 współpracował z takimi klientami, jak Ubisoft, CD Project RED, Platige Image, tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne (projekty takie, jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic X, Heroes VII.
Przez cztery pierwsze sezony (2016-2019) kurs prowadził fenomenalny Konrad Czernik - wówczas Senior Concept Artist w firmie TECHLAND, z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, pracujący przy takich tytułach jak Dying Light 1 i 2, seria Dead Island, seria Call of Juarez, Hellraid i kilka projektów realizowanych w ShortBreak Studios. Prelegent największych imprez branżowych (m.in. Digital Dragons, PGA, GIC), prowadzący szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych (m.in. ASP we Wrocławiu, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Śląski, AGH w Krakowie) oraz w wielu zewnętrznych firmach. W tym czasie kurs objęty był oficjalnym patronatem przez firmę Techland.
W ramach kursu pojawiły się także bloki specjalne, prowadzone gościnnie przez takich artystów jak Greg Westphal (wtedy Concept Artist w Techlandzie, absolwent Feng Zhu FZD School of Design) i Milena Młynarska (wtedy Storyboard Artist w Techlandzie, ilustratorka). Następnie kurs przybrał formę bloków tematycznych prowadzonych przez różnych artystów koncepcyjnych i ilustratorów, takich jak Bożena Chądzyńska (znana wtedy z pracy nad grą Ori and the Will of the Wisps dla Moon Studios), Kasia 'Kafis' Zielińska (pracująca wtedy w Techlandzie przy Dying Light 2 oraz współpracująca z Wizards of The Coast przy grze karcianej Magic: The Gathering), Patrycja 'Pat Fix' Bartnik (Senior Concept Artist w Techlandzie przy Dying Light 2), Marcin Przybyś (szef studia Division48), Piotr Leszczyński (wtedy grafik 2D i concept artist w warszawskim studio Vile Monarch), Kacper Madejak (Senior Concept Artist w Rebel Wolves, wcześniej artysta koncepcyjny w Spokko przy grze The Witcher: Monster Slayer, absolwent pierwszych sezonów kursów w Fenomenarium), Piotr Bystry (grafik 3D i concept artist m.in. w Vile Monarch, absolwent kursu zaawansowanego w Fenomenarium), Dariusz Kieliszek (freelance illustrator i concept artist, absolwent kursu zaawansowanego w Fenomenarium).
SEZON #10 : 2024/2025 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Piotr Bystry / Kacper Madejak / Dariusz Kieliszek):
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Character Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Enviro: projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Enviro: projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Vehicle: projektowanie pojazdu (prowadzący: Kacper Madejak)
- Props: projektowanie broni do gry (prowadzący: Dariusz Kieliszek)
SEZON #9 : 2023/2024 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Piotr Bystry / Kacper Madejak / Dariusz Kieliszek):
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie postaci z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Projektowanie pojazdu (prowadzący: Kacper Madejak)
- Projektowanie broni do gry (prowadzący: Dariusz Kieliszek)
SEZON #8 : 2022/2023 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Piotr Bystry / Kacper Madejak):
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Projektowanie postaci z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie obiektu z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
SEZON #7 : 2021/2022 (prowadzący: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Marcin Przybyś / Piotr Bystry / Piotr Leszczyński / Kacper Madejak):
- Projektowanie lokacji z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadzący: Piotr Bystry)
- Projektowanie postaci z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie pojazdu z naciskiem na storytelling (prowadzący: Marcin Przybyś)
- Projektowanie postaci 2D w stylu cartoon do gry lub komiksu (prowadzący: Piotr Leszczyński)
- Efektywne projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Monster Concept Art (prowadzący: Kacper Madejak)
- Projektowanie zorientowane na opowiadanie historii (prowadzący: Marcin Przybyś)
SEZON #6 : 2020/2021 (prowadzący: Bożena Chądzyńska / Kasia 'Kafis' Zielińska / Patrycja 'Pat Fix' Bartnik / Marcin Przybyś):
- Projektowanie wiarygodnego świata gry (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
- Projektowanie postaci/kreatury z wykorzystaniem photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadząca: Kasia 'Kafis' Zielińska)
- Flora i elementy organiczne (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
- Projektowanie zorientowane na opowiadanie historii (prowadzący: Marcin Przybyś)
- Efektywne projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik photobashingu (prowadząca: Patrycja 'Pat Fix' Bartnik)
- Enviro - grafika do gry 2D/2.5D (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
SEZON #5 : 2019/2020 (prowadzący: Bożena Chądzyńska / Kasia 'Kafis' Zielińska):
- Projektowanie wiarygodnego świata gry (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
- Projektowanie środowiska z wykorzystaniem technik 3D (Blender) (prowadząca: Kasia 'Kafis' Zielińska)
- Projektowanie postaci (prowadząca: Kasia 'Kafis' Zielińska)
- Enviro - grafika do gry 2D/2.5D (prowadząca: Bożena Chądzyńska)
SEZON #4 : 2018/2019 (prowadzący: Konrad Czernik / Milena Młynarska):
- Mood art: enviro
- Projektowanie postaci: kreatura
- Storyboarding w produkcji gier, filmów i animacji (blok gościnny, prowadząca: Milena Młynarska)
- Ilustracja fantasy (okładka/karcianka/moodart) (blok gościnny, prowadząca: Milena Młynarska)
- Projektowanie lokacji: interior design i obiekty
- Efektywne projektowanie
SEZON #3 : 2017/2018 (prowadzący: Konrad Czernik / Grzegorz Przybyś / Greg Westphal) :
- Kolor w concept arcie
- Anatomia na potrzeby concept artu i ilustracji (blok gościnny, prowadzący: Grzegorz Przybyś)
- Projektowanie postaci/grupy postaci
- Efektywne projektowanie (blok gościnny, prowadzący: Greg Westphal, absolwent Feng Zhu FZD School of Design)
- Projektowanie lokacji/enviro
- Projektowanie obiektu/pojazdu/broni do gry
SEZON #2 : 2016/2017 (prowadzący: Konrad Czernik):
- Kolor w concept arcie
- Projektowanie postaci/grupy postaci
- Projektowanie lokacji/enviro
- Projektowanie obiektu/pojazdu/broni do gry
- Efektywne projektowanie
SEZON #1 : 2015/2016 (prowadzący: Grzegorz Przybyś / Konrad Czernik):
- Postać i kompozycja (prowadzący: Grzegorz Przybyś)
- Wehikuł i kreatywne szkicowanie (prowadzący: Grzegorz Przybyś)
- Kreatura - postać-zwierzę lub postać-bestia (prowadzący: Konrad Czernik)
- Projektowanie lokacji do gry (prowadzący: Konrad Czernik)
- Storyboard (prowadzący: Konrad Czernik)
Często zadawane pytania
Nie potrafię ocenić swojego poziomu - jak określić, czy wybrać poziom średni czy zaawansowany?
Zadaj nam to pytanie mailem, prześlij link do portfolio (np. artstation, instagram) albo katalogu on-line z kilkoma reprezentatywnymi pracami (gdrive, onedrive itd). Prosimy nie przesyłać prac jako załączników do maila - tylko jako link.
Ile czas tygodniowo zajmie mi ten kurs?
Zajęcia polegają na spotkaniach na żywo 1x w tygodniu przez 4h. W tym czasie omawiany i demonstrowany jest nowy materiał oraz feedbackowane są prace uczestników, stworzone w trakcie zajęć i pomiędzy nimi. Dla optymalnego wykorzystania kursu i uzyskania efektów na wysokim poziomie bardzo wskazana jest praca "w domu" (tzn. poza czasem zajęć) - dobrze jest zaplanować na nią drugie tyle czasu. Praktyka to podstawa - możemy "pożyczyć oko" prowadzącego, ale nie jego rękę;)
Czy dostanę nagrania?
Zajęcia odbywają się na żywo, nie udostępniamy nagrań, możesz je jednak nagrywać na własny użytek (np. przez OBS).
Czy mogę przerwać kurs w trakcie?
Tak. W ciągu 14 dni od rozpoczęcia kursu możesz zrezygnować i otrzymać zwrot części opłaty proporcjonalnej do niewykorzystanych zajęć. Po tym terminie nadal możesz zrezygnować z kontynuacji w każdym momencie kursu, pod warunkiem zachowania miesięcznego wypowiedzenia w sposób opisany w Regulaminie, tzn. rezygnację należy zgłosić mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w żadnym wypadku nie wystarczy poinformowanie prowadzącego na zajęciach), najpóźniej 10-tego dnia miesiąca, z którego końcem się rezygnuje.