Pierwszy prowadzący i współtwórca kursu, który nadał formę i wyznaczył kierunek tych warsztatów, poprowadził bloki #1 i #2 w pierwszym sezonie oraz bloki gościnne w kolejnych sezonach.
Rysownik koncepcyjny, ilustrator i współtwórca studia Division48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku concept-artist we wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez:Bound in Blood, Dead Island i Call of Juarez: The Cartel. W 2010 roku założył razem ze swoim bratem własne studio i zaczął pracować dla różnych klientów (m.in. Ubisoft, CD Project RED, Platige Image), tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne. Portfolio zawiera takie projekty jak Witcher 3, Dying Light, Call of Juarez: Gunslinger, Might and Magic X, Heroes VII.
Miłośnik zarówno nowoczesnych technik grafiki komputerowej jak i tradycyjnego medium. W chwilach wolnych od pracy zawodowej chętnie oddaje się tworzeniu prywatnych projektów.
www.artstation.com/artist/grzegorzprzybys
www.facebook.com/grzesiek.przybys